IT Konzultant pro českou firmu

Hlavní město Praha | 40 000 - 60 000 Kč/měs

Náplň práce:

Máte zkušenosti s implementací softwaru u klienta? Jste prozákaznický člověk s technickým backgroundem? Znáte systémy pro bezpapírovou správu? Zažil jste korporát a už Vás láká spíše menší společnost? Pojďte s námi dodávat systémy, které ulehčují život ostatním.

Kdo jsme? Jsme menší ryze česká firma, kde nemusíme na nic dlouho čekat. Není nás moc, ale snažíme se klientovi vždy dodat maximálně kvalitní software střižený na míru jeho potřeb.

Co by bylo náplni Vaší práce?

- Implementovat Document Management Systém u zákazníka
- Komunikovat s klienty a hledat řešení pro jejich problémy
- Analyzovat požadavky a navrhovat řešení
- Starat se o klienty v produktivním provozu a školit je
- Spolupracovat s ostatními kolegy z jiných oddělení

Požadujeme:

- Základy práce s databází MS SQL
- Javascript (podívat se do kódu, opravit chybu apod.)
- Znát OS Windows (včetně serverových edic)
- Dokázat zjistit potřeby klienta
- AJ na občasnou komunikaci

Plusové body, když:
-víte něco o <b> DMS </b>
-znáte některé z aplikačních serverů

Benefity:

- Flexibilní pracovní doba, homeworking
- Stravenky, občerstvení na pracovišti, výborná káva, kdykoli budete mít chuť
- Zdokonalování Vašich znalostí, účast na tuzemských a mezinárodních konferencích a školeních
- Příspěvek na Multisport kartu
- Výuka AJ s rodilým mluvčím
- Notebook a mobil samozřejmostí
- Firemní a teambuildingové akce (v zimě na horách, v létě na kolech), pravidelné firemní bowlingy

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.

Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Nezapomeňte svoji odpověď označit ref. číslem 2-10-292883

Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi údaji.

Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.

Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění navštivte prosím http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20

Informace o pozici

Místo pracoviště:

Hlavní město Praha

Typ pracovního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu:

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru:

Na dobu neurčitou

Mzda:

40 000 - 60 000 Kč/měs

Požadované vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina (mírně pokročilá), Čeština (výborná/rodilý mluvčí)