Human Resources Assistant - part time

Hlavní město Praha

Náplň práce:

Láká Vás práce s lidmi a zajímáte se o oblast HR? Hovoříte plynule anglicky a rádi byste Vaší znalost denně používali?

Pak získejte praxi u jedné z největších a zároveň nejúspěšnější agentury v České republice. Grafton Recruitment hledá nového kolegu/kolegyni do týmu Business Services, který se specializuje na spolupráci s mezinárodními společnostmi a náborem v rámci České republiky i ze zahraničí.

A co by Vás na pozici čekalo?

  • Telefonický prescreening uchazečů - každému uchazeči je potřeba zavolat a zjistit o něm potřebné informace dle požadavků na danou pozici.
  • Selekce a zpracování reakce uchazečů (pracujeme s Outlookem, Excelem, Wordem a interní databází).
  • Organizace pohovorů s uchazeči.
  • Příležitostná účast na pracovních pohovorech.
  • Zadávání jazykových a jiných testů, jejich následná vyhodnocení.
  • Plánování pohovorů mezi kandidáty a našimi klienty.
  • Inzerce pracovních pozic na české a zahraniční portály.
  • Úzká spolupráce se všemi členy týmu s ohledem na jednotlivé projekty.
  • Administrativní a organizační podpora.
  • Komunikace s Vysokými školami a jinými instituty.
  • Účast na pracovních veletrzích a konferencích.

Na této pozici je zapotřebí samostatnost, avšak kdykoliv je zde tým, s kterým denně budete úzce spolupracovat a který rád kdykoliv poradí. Denně komunikujeme s uchazeči z různých zemí, angličtinu tak využijete opravdu na 100 %.

Co můžeme nabídnout?

  • Práce pro nejúspěšnější personální agenturu v rámci České republiky (zázemí silné a stabilní značky na trhu práce).
  • Možnost odstartovat svou kariéru v oblasti HR.
  • Výborný a přátelský tým.
  • Osobní a profesní rozvoj, možnost kariérního růstu.
  • Prostor pro uplatnění vlastních nápadů a nových řešení.
  • Velkou míru samostatnosti a důvěry.
  • Moderní pracovní prostředí v centru Prahy.
  • Home office.

Nepracujeme ve velkém korporátu, kde se lidé navzájem neznají. Máme zde příjemnou atmosféru, pořádáme společné akce i mimo práci, a snažíme se vytvářet všem příjemné pracovní prostředí.

Nástup: prosinec 2018 či leden 2019.
Lokalita: Praha 1 (Náměstí republiky).
Pracovní úvazek: částečný/zkrácený úvazek (20 - 25 hodin týdně).

Požadujeme:

  • Anglický jazyk na velmi dobré úrovni (denní komunikace s uchazeči ze zahraničí po telefonu i emailu).
  • Zodpovědnost a samostatnost, schopnost zorganizovat si svůj čas.
  • Zájem a motivace pro oblast HR.
  • Energická a pozitivní osobnost s vystupováním na profesní úrovni.
  • Zkušenost v oblasti HR, zákaznického servisu či administrativy jsou výhodou nicméně rádi do všeho zaučíme (pozice je vhodná i pro studenty či absolventy se zájmem o práci v HR).
  • Časové možnosti 20 - 25 hodin týdně.

Další informace:

Benefity:

  • Multisport karta.
  • Pravidelná odborná školení v oblasti HR.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Atraktivní lokalita v centru Prahy.
  • Telefon i pro soukromé účely.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Teambuildingy.
  • Občerstvení na pracovišti.

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce.

Více podobných pozic naleznete na www.grafton.cz/cs/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Nezapomeňte svoji odpověď označit ref. číslem 20-12-304669

Informace o pozici

Místo pracoviště:

Hlavní město Praha

Typ pracovního vztahu:

Práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu:

Dohoda o pracovní činnosti, Jiné

Délka pracovního poměru:

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání:

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština (výborná/rodilý mluvčí), Angličtina (pokročilá)

Benefity:

Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Flexibilní začátek / konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce

Pozice je vhodná pro absolventy.

Podobné pozice

    Další pozice